Frit værksted til din Nissan i Ikast
Er det tid til service på din bil?
Så kontakt Skorstensgaard på Ellehammervej 1 i Ikast og få en god værkstedsoplevelse.
Vi kæmper for at give dig en lavere værkstedsregning, end den du får på dit mærkeværksted.
20% PrisPres giver dig en lavere værkstedsregning
Med vores 20% PrisPres-koncept kan du sikre dig en pris der er min. 20% lavere end den du skulle betale på mærkeværkstedet, vi går ikke mindre end 20% under deres tilbud.
Sådan gør du brug af 20% PrisPres:
- Få et tilbud på skrift på service eller reparation af din Nissan fra dit mærkeværksted.
- Vis tilbuddet til din Skorstensgaard afdeling.
- Vi giver dig et skriftligt tilbud, der er mindst 20% billigere end det du har fået fra mærkeværkstedet.
Vi opfordrer alle bilejere til at indhente flere tilbud, når din bil skal til service eller reparation. Derved kan du danne dig et overblik over forskellene på tilbuddene inden du vælger autoværksted.
Få gerne flere tilbud fra Nissan værksteder og sammenlign dem med vores pris fra Skorstensgaard Ikast ? og dermed er det dig som Nissan ejer, der vælger det mest attraktive tilbud.
Service efter Nissan fabrikkens forskrifter
Bestiller du et Serviceeftersyn efter servicebogen ved Skorstensgaard i Ikast, så laves det præcis efter Nissan fabrikkens forskrifter.
Og vi giver naturligvis et helt igennem gyldigt stempel i din Nissans servicebog. Vores stempel er lige så gældende som dit Nissan værksteds og kan således være med til at sikre god gensalgsværdi af din Nissan.
Et Service efter Servicebogen hos os er en god måde at sikre, at bilen giver gode køreoplevelser for eftertiden og høj driftssikkerhed.
Regelmæssige serviceeftersyn er vigtige
For at bevare holdbarhed og driftssikkerhed på din Nissan, er det vigtigt, at der foretages jævnlige eftersyn på bilen.
Vi følger den serviceplan der er udarbejdet efter fabrikkens, heri står hvor tit bilen skal serviceres (ofte angives dette i antal kørte km).
Når din bil er på vores værksted, serviceres den af uddannede mekanikere, og skal der skiftes dele, benytter vi certificerede dele & godkendte reservedele med 3 års garanti. Vores reservedele købes gennem landets førende grossistreservedelsgrossist FTZ.
Desuden har vores medarbejdere adgang til det specialværktøj og software, der skal benyttes for at holde din bil i en god tilstand.
Kendskabet til Nissan er afgørende for kvaliteten
Holdet i vores afdeling i Ikast har et bredt kendskab til flere bilmærker, herunder Nissan modellerne.
Vores mekanikere kommer fra mange forskellige autoværksteder, herunder også mærkeværksteder. Det medfører at vi har erfaring med reparation og service af alle biler, også Nissan.
Vi holder vores mekanikere opdaterede ved hjælp af eksterne kurser og uddannelser. Afdelingen har mulighed for at bruge de specialværktøjer og testudstyr som din bil har behov for, så vi kan reparere din Nissan nøjagtigt, sikkert og effektivt.
Skorstensgaard Ikast er et frit autoværksted
Vi er en fri værkstedskæde, hvilket betyder at vi ikke er kædet sammen med Nissan eller nogle af de øvrige bilfabrikker udover, at vi holder os up-to-date om, hvordan bilerne serviceres og repareres optimalt via vores eksterne leverandør Hella Guttmann Solutions.
Konceptet 20% PrisPres giver dig et tilbud på service, der er mindst 20% billigere end den pris, du har fået på skrift fra dit mærkeværksted i Ikast. Tag tilbuddet fra mærkeværkstedet med til os, så går vi 20% under deres pris.
Og vores ambition er at du således får en lav pris på reparation og service, en rigtig god værkstedsoplevelse og arbejde i høj kvalitet.
Uforpligtende tilbud med en pris du godkender
SamtidigHos Skorstensgaard arbejder vi ud fra et princip om at være gennemsigtige, som bevirker at det arbejde, der udføres på din Nissan er aftalt på skrift mellem dig og vores indskriver på forhånd.
Tilbud fra Skorstensgaard er 100% gratis & aldeles uforpligtende. Du får tilbuddet skriftligt, så du ved, hvad bilens tur på værksted kommer til at koste dig.
Finder vi mere arbejde på din bil, imens den er på værkstedet, bliver du kontaktet af os med en pris og vi påbegynder ikke ekstraarbejde før vi har din accept.
Når du henter din bil igen, gennemgår vores værkfører arbejdet og fakturaen med dig. Her er du velkommen til at stille spørgsmål, hvis der er noget du er i tvivl om.
Bevar fabriksgaranti på din Nissan
Service efter servicebogen hos Skorstensgaard Ikast giver dig flere fordele.
En af dem er, at du bibeholder bilens fabriksgaranti, så længe den er i garantiperioden. Denne garanti kan vi give, da vi foretager service, præcis som bilfabrikken foreskriver.
Du får også et helt igennem gyldigt stempel i din bils servicebog, uanset om du benytter den klassiske eller den elektroniske servicebog.
Får du behov for at køre en fabriksgarantisag, så kan vi selvfølgelig fremskaffe den dokumentation, du har brug for, og vælger bilimportøren så alligevel at afvise din sag, så kommer du blot til os med din bil.
Så reparerer vi din Nissan uden ekstra omkostning for dig - Vi kalder det 100% fabriksgaranti ? ellers betaler vi!
Du finder links til vores omfattende og attraktive kundefordelsprogram her på siden.
Kontakt Skorstensgaard i Ikast
Uanset om du vil bestille tid eller et tilbud fra Skorstensgaard i Ikast, så kan du gøre det lige her fra siden.
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte afdelingen på Ellehammervej 1, eller på telefon eller email, ligesom du er meget velkommen til at lægge vejen forbi, sige hej og få en snak om din bil.
Vi besvarer alle henvendelser inden for 48 timer på hverdage.