Frit værksted til din Nissan i Holstebro
Fortæller din Nissan dig at det er tid til service?
Så kontakt Skorstensgaard på Hjaltesvej 12 i Holstebro og få en god værkstedsoplevelse.
Vi kæmper for at give dig en lavere værkstedsregning, end den du får på dit mærkeværksted.
20% PrisPres sikrer dig en lavere værkstedsregning
Med vores 20% PrisPres-koncept kan du få en pris der er min. 20% lavere end den du skulle betale på dit mærkeværksted, vi går ikke mindre end 20% under deres værkstedstilbud.
Sådan gør du:
- Få et skriftligt tilbud på service eller reparation af din bil på dit mærkeværksted.
- Vis tilbuddet i din Skorstensgaard afdeling.
- Skorstensgaard giver dig et tilbud på skrift, der er minimum 20% under det du har fået fra mærkeværkstedet.
Vores opfordring er klar: Indhent flere tilbud, når din Nissan skal på værksted. Dermed kan du danne dig et overblik over forskellene på tilbuddene før du vælger autoværksted.
Få altid flere tilbud fra Nissan værksteder og sammenlign dem med vores pris fra Skorstensgaard Holstebro ? og dermed er det dig som Nissan ejer, der vælger det mest attraktive tilbud.
Service efter Nissan fabrikkens forskrifter
Booker du et Serviceeftersyn efter servicebogen hos os i Holstebro, så sker det nøjagtig efter Nissan fabrikkens forskrifter.
Og vi giver naturligvis et helt igennem gyldigt stempel i din Nissans servicebog. Vores stempel er lige så gældende som dit Nissan værksteds og kan dermed være med til at sikre god gensalgsværdi af din Nissan.
Et Service efter Servicebogen hos os er en god løsning til at sørge for, at bilen giver gode køreoplevelser fremover og høj driftssikkerhed.
Regelmæssige serviceeftersyn er vigtige
For at bevare levedygtighed og driftssikkerhed på din Nissan, skal der foretages regelmæssige serviceeftersyn på bilen.
Vi følger Nissan fabrikkens forskrifter, heri står hvor ofte bilen skal til service (typisk angives dette i antal kørte kilometer).
Når din bil er på vores autoværkted, serviceres den af uddannede mekanikere, og skal der skiftes en eller flere dele, bruger vi certificerede dele og godkendte reservedele med 3 års garanti. Vores reservedele forhandles gennem Danmarks førende grossistreservedelsgrossist FTZ.
Læg dertil at vores medarbejdere har adgang til det specialværktøj og software, der skal benyttes for at holde din bil i en god tilstand.
Kendskabet til Nissan er afgørende for kvaliteten
Teamet i vores afdeling i Holstebro har et bredt kendskab til adskillige bilmærker, heriblandt Nissan modellerne.
Vores mekanikere kommer fra mange forskellige autoværksteder, herunder også mærkeværksteder. Det medfører at vi har erfaring med alle bilmærker, også Nissan.
Vi holder vores medarbejdere up-to-date ved hjælp af diverse kurser og uddannelser. Afdelingen har mulighed for at bruge de specialværktøjer og testudstyr som din bil har brug for, så vi kan reparere din Nissan nøjagtigt, sikkert og effektivt.
Skorstensgaard Holstebro er et frit autoværksted
Vi er en fri kæde af autoværksteder, som bevirker at vi ikke er kædet sammen med Nissan eller nogle af de øvrige bilfabrikker udover, at vi holder os fuldt ud orienteret om, hvorledes bilerne bedst serviceres og repareres via vores eksterne leverandør Hella Guttmann Solutions.
Konceptet 20% PrisPres giver dig en pris, som er mindst 20% billigere end den pris, du har fået på skrift fra dit mærkeværksted i Holstebro. Tag tilbuddet fra mærkeværkstedet med til os, så går vi 20% under deres pris.
Og vi tilstræber at du dermed hos os får en lav pris på reparation og serviceeftersyn, en rigtig god værkstedsoplevelse og arbejde i høj kvalitet.
Gratis tilbud med en pris du godkender
SamtidigHos Skorstensgaard arbejder vi ud fra et princip om at være gennemsigtige, hvilket bevirker at det arbejde, der udføres på din Nissan er aftalt på skrift mellem dig og vores indskriver før det laves.
Tilbud fra Skorstensgaard er 100% gratis & komplet uforpligtende. Du modtager tilbuddet skriftligt, så du ved, hvad bilens tur på værksted kommer til at koste dig.
Finder vi ekstra arbejde på din bil, imens den er på vores værksted, så kontakter vi dig med en pris og vi starter ikke ekstraarbejde uden din forudgående accept.
Ved afhentning af din bil gennemgår vores værkfører arbejdet og fakturaen med dig. Her kan du stille spørgsmål, i fald du er i tvivl om noget.
Bevar fabriksgaranti på din Nissan
Service efter servicebogen hos Skorstensgaard Holstebro giver dig nogle fordele.
En af disse er, at du bevarer bilens fabriksgaranti, såfremt den er i garantiperioden. Det garanterer vi, da vi foretager service, præcis efter bilfabrikkens forskrifter.
Du får også et 100% gyldigt stempel i din bils servicebog, uanset om du bruger den klassiske eller den elektroniske servicebog.
Får du behov for at køre en fabriksgarantisag, så kan vi selvfølgelig fremskaffe den dokumentation, du har brug for, og vælger bilimportøren så alligevel at afvise din sag, så kommer du blot til os med din bil.
Så reparerer vi din Nissan uden yderligere omkostning for dig - Vi kalder det 100% fabriksgaranti ? ellers betaler vi!
Du finder links til vores omfattende og attraktive kundefordelsprogram her på siden.
Kontakt Skorstensgaard i Holstebro
Hvad enten du ønsker et tilbud fra eller vil bestille tid hos Skorstensgaard i Holstebro, så kan du gøre det lige her fra siden.
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte afdelingen på Hjaltesvej 12, eller på telefon eller email, ligesom du er meget velkommen til at lægge vejen forbi, sige hej og få en snak om din bil.
Skorstensgaard besvarer alle henvendelser inden for 48 timer på hverdage.