Frit værksted til din Mazda i Holstebro
Lyser serviceindikatoren i din Mazda?
Så kontakt Skorstensgaard på Hjaltesvej 12 i Holstebro og få en god værkstedsoplevelse.
Vi kæmper for at give dig en lavere værkstedsregning, end den du får på et mærkeværksted.
20% PrisPres giver dig en lavere værkstedsregning
Med vores 20% PrisPres-koncept kan du sikre dig en pris der er mindst 20% lavere end den du skulle betale på dit mærkeværksted, vi går nemlig 20% under deres værkstedstilbud.
Sådan gør du:
- Få et skriftligt tilbud på service eller reparation af din Mazda på dit mærkeværksted.
- Vis tilbuddet i din Skorstensgaard afdeling.
- Skorstensgaard giver dig et tilbud på skrift, der er minimum 20% billigere end det du har fået fra mærkeværkstedet.
Vores opfordring er klar: Indhent flere tilbud, når din bil skal til service eller reparation. Derved kan du danne dig et overblik over forskellene på tilbuddene inden du vælger bilværksted.
Få gerne flere tilbud fra Mazda værksteder og sammenlign dem med vores pris fra Skorstensgaard Holstebro ? og dermed er det dig som Mazda ejer, der vælger det mest attraktive tilbud.
Skorstensgaard Holstebro er et frit værksted
Vi er en fri værkstedskæde, hvilket betyder at vi ikke er kædet sammen med Mazda eller nogle af de øvrige bilfabrikker udover, at vi holder os up-to-date om, hvorledes bilerne serviceres og repareres optimalt takket være vores eksterne leverandør Hella Guttmann Solutions.
Konceptet 20% PrisPres giver dig et tilbud på service, som er mindst 20% billigere end den pris, du er vant til hos dit mærkeværksted i Holstebro. Du kommer blot med et skriftligt tilbud fra dit mærkeværksted, så går vi 20% under deres pris.
Og vi tilstræber at du dermed hos os får en lav pris på reparation og serviceeftersyn, en rigtig god værkstedsoplevelse og arbejde i høj kvalitet.
Regelmæssige serviceeftersyn er vigtige
For at opretholde levedygtighed og driftssikkerhed på din Mazda, skal der foretages regelmæssige serviceeftersyn på bilen.
Vi følger den serviceplan der er udarbejdet efter fabrikkens, heri står hvor tit din bil skal til service (typisk oplyses dette i antal kørte kilometer).
Når din Mazda er på vores autoværkted, serviceres den af uddannede mekanikere, og skal der skiftes en eller flere dele, bruger vi certificerede dele og godkendte reservedele med tre års garanti. Vores reservedele forhandles gennem Danmarks førende grossistreservedelsgrossist FTZ.
Samtidig har vores medarbejdere adgang til det specialværktøj og software, der skal til for at holde din bil i en god tilstand.
Viden om Mazda er afgørende for kvaliteten
Holdet i vores afdeling i Holstebro har et bredt kendskab til flere bilmærker, inklusive Mazda modellerne.
Vores mekanikere kommer fra mange forskellige autoværksteder, herunder også mærkeværksteder. Det medfører at vi har erfaring med alle bilmærker, også Mazda.
Vi holder vores mekanikere up-to-date ved hjælp af eksterne kurser og uddannelser. Teamet har mulighed for at bruge de specialværktøjer og testudstyr som din bil har brug for, så vi kan servicere din Mazda nøjagtigt, sikkert og effektivt.
Service efter Mazda fabrikkens forskrifter
Booker du et Serviceeftersyn efter servicebogen hos Skorstensgaard i Holstebro, så udføres det præcis efter Mazda fabrikkens forskrifter.
Og vi giver naturligvis et fuldt ud gyldigt stempel i din Mazdas servicebog. Vores stempel er lige så gangbart som dit Mazda værksteds og kan på den måde være med til at sikre gensalgsværdien af din Mazda.
Et Service efter Servicebogen hos Skorstensgaard er en god løsning til at sikre, at bilen leverer gode køreoplevelser fremover og høj driftssikkerhed.
Uforpligtende tilbud med en pris du godkender
SamtidigHos Skorstensgaard arbejder vi ud fra et gennemsigtighedsprincip, hvilket bevirker at det arbejde, der udføres på din Mazda er aftalt skriftligt mellem dig og vores indskriver før det laves.
Vores tilbud er 100% gratis og komplet uforpligtende. Du modtager tilbuddet skriftligt, så du ved, hvad bilens tur på værksted ender med at koste dig.
Finder vi mere arbejde på din bil, imens den er på vores værksted, bliver du kontaktet af os med en pris og vi påbegynder ikke ekstraarbejde før vi har din accept.
Når du henter din bil igen, gennemgår vores værkfører det udførte arbejde og regningen med dig. Her kan du stille spørgsmål, såfremt du er i tvivl om noget.
Bibehold fabriksgaranti på din Mazda
Service efter servicebogen hos Skorstensgaard Holstebro giver dig nogle fordele.
En af disse er, at du bevarer bilens fabriksgaranti, så længe den er i garantiperioden. Denne garanti kan vi give, da vi foretager service, præcis efter bilfabrikkens forskrifter.
Du får også et 100% gyldigt stempel i din bils servicebog, uanset om du benytter den klassiske eller den elektroniske servicebog.
Er det nødvendigt at køre en fabriksgarantisag, så kan vi selvfølgelig fremskaffe den dokumentation, du har brug for, og vælger bilimportøren så alligevel at afvise din sag, så kommer du blot til os med din bil.
Så reparerer vi din Mazda uden yderligere omkostning for dig - Vi kalder det 100% fabriksgaranti ? ellers betaler vi!
Du finder links til vores omfattende og attraktive kundefordelsprogram her på siden.
Kontakt Skorstensgaard i Holstebro
Hvad enten du ønsker et tilbud fra eller vil bestille tid hos Skorstensgaard i Holstebro, så kan du gøre det lige her fra siden.
Du er også altid velkommen til at kontakte afdelingen på Hjaltesvej 12, eller på telefon eller email, ligesom du er meget velkommen til at lægge vejen forbi, sige hej og få en snak om din bil.
Vi besvarer alle henvendelser inden for 48 timer på hverdage.