Frit værksted til din Kia i Hobro
Lyser serviceindikatoren i din Kia?
Så kontakt Skorstensgaard på Jyllandsvej 6 i Hobro og få en god værkstedsoplevelse.
Vi tilstræber at give dig en lavere værkstedsregning, end den du får på et mærkeværksted.
20% PrisPres sikrer dig en lavere værkstedsregning
Med vores 20% PrisPres-koncept kan du få en pris der er min. 20% lavere end den du skulle betale på mærkeværkstedet, vi går nemlig 20% under deres tilbud.
Sådan gør du:
- Få et skriftligt tilbud på service eller reparation af din Kia fra dit mærkeværksted.
- Vis det skriftlige tilbud i din Skorstensgaard afdeling.
- Vi giver dig et tilbud på skrift, som er minimum 20% under det du har fået fra mærkeværkstedet.
Vores opfordring er klar: Indhent flere priser, når din bil skal på værksted. Kun sådan kan du danne dig et overblik over forskellene på tilbuddene før du vælger et værksted.
Få gerne flere tilbud fra Kia værksteder og hold dem op mod vores pris fra Skorstensgaard Hobro ? og dermed er det dig som Kia ejer, der vælger det rigtige tilbud for dig.
Service efter Kia fabrikkens forskrifter
Booker du et Serviceeftersyn efter servicebogen hos os i Hobro, så foregår det præcis efter Kia fabrikkens forskrifter.
Og vi giver naturligvis et 100% gyldigt stempel i din Kias servicebog. Vores stempel er lige så gangbart som dit Kia værksteds og kan dermed være med til at sikre gensalgsværdien af din Kia.
Et Service efter Servicebogen hos os er en god måde at sikre, at bilen giver gode køreoplevelser for eftertiden og høj driftssikkerhed.
Regelmæssige serviceeftersyn er vigtige
For at bevare holdbarhed og driftssikkerhed på din Kia, er det vigtigt, at der foretages jævnlige serviceeftersyn på bilen.
Skorstensgaard følger den serviceplan der er udarbejdet efter fabrikkens, heri står hvor ofte bilen skal gennemgås (typisk oplyses dette i antal kørte kilometer).
Når din bil er på vores værksted, serviceres den af uddannede mekanikere, og skal der skiftes en eller flere dele, bruger vi certificerede dele og godkendte reservedele med tre års garanti. Vores reservedele købes gennem Danmarks førende grossistreservedelsgrossist FTZ.
Desuden har vores medarbejdere adgang til det specialværktøj og software, der skal bruges for at vedligeholde din Kia.
Viden om Kia er vigtigt for kvaliteten
Holdet i vores afdeling i Hobro har et bredt kendskab til mange bilmærker, herunder Kia modellerne.
Skorstensgaards mekanikere kommer fra mange forskellige værksteder, herunder også mærkeværksteder. Det medfører at vi har erfaring med alle bilmærker, også Kia.
Vi holder vores mekanikere opdaterede ved hjælp af eksterne kurser og uddannelser. Teamet har adgang til de specialværktøjer og testudstyr som din Kia har behov for, så vi kan servicere din Kia præcist, sikkert og effektivt.
Skorstensgaard Hobro er et frit værksted
Vi er en fri værkstedskæde, hvilket betyder at Skorstensgaard ikke er kædet sammen med Kia eller nogle af de øvrige bilfabrikker udover, at vi holder os fuldt ud orienteret om, hvorledes bilerne serviceres og repareres optimalt via vores eksterne leverandør Hella Guttmann Solutions.
Konceptet 20% PrisPres giver dig et tilbud på service, som er minimum 20% under end den pris, du er vant til hos dit mærkeværksted i Hobro. Tag tilbuddet fra mærkeværkstedet med til os, så går vi 20% under deres pris.
Og vi tilstræber at du således får en lav pris på reparation og service, en rigtig god værkstedsoplevelse og arbejde i god kvalitet.
Gratis tilbud med en pris du godkender
SamtidigHos Skorstensgaard arbejder vi ud fra et gennemsigtighedsprincip, hvilket bevirker at det arbejde, der sker på din Kia er aftalt på skrift mellem dig og vores indskriver før det laves.
Vores tilbud er 100% gratis og aldeles uforpligtende. Du får tilbuddet på skrift, så du ved, hvad bilens tur på værksted kommer til at koste dig.
Finder vi ekstra arbejde på din bil, imens den er på vores værksted, bliver du kontaktet af os med en pris og vi påbegynder ikke ekstraarbejde uden din forudgående accept.
Ved afhentning af din bil gennemgår vores værkfører det udførte arbejde og regningen med dig. Her er du velkommen til at stille spørgsmål, hvis du er i tvivl om noget.
Bibehold fabriksgaranti på din Kia
Service efter servicebogen hos Skorstensgaard Hobro giver dig nogle fordele.
En af dem er, at du bevarer bilens fabriksgaranti, så længe den er i garantiperioden. Denne garanti kan vi give, da vores serviceeftersyn foretages, nøjagtig som bilfabrikken foreskriver.
Du får også et fuldt ud gyldigt stempel i din bils servicebog, hvad enten du bruger den klassiske eller den elektroniske servicebog.
Er det nødvendigt at køre en fabriksgarantisag, så kan vi naturligvis fremskaffe den dokumentation, du skal bruge, og vælger bilimportøren så alligevel at afvise din sag, så kommer du blot til os med din bil.
Så reparerer vi din Kia uden ekstra omkostning for dig - Vi kalder det 100% fabriksgaranti ? ellers betaler vi!
Du finder genveje til vores omfattende og attraktive kundefordelsprogram her på siden.
Kontakt Skorstensgaard i Hobro
Uanset om du vil bestille tid eller et tilbud fra Skorstensgaard i Hobro, så kan du gøre det lige her på siden.
Du er også altid velkommen til at kontakte afdelingen på Smedevej 15, eller på telefon eller email, ligesom du er meget velkommen til at lægge vejen forbi, sige hej og få en snak om din bil.
Vi besvarer alle henvendelser inden for 48 timer på hverdage.